小町红

我知这世界本如露水般短暂,然而,然而。

I'm not scared of the dark
我不畏惧黑暗
I'm not running, running, running
我没有在逃跑 躲闪 或是回避
No, I'm not afraid of the fall
我也不害怕坠落
I'm not scared, not at all
对于这一切 我都没有丝毫畏惧
Why would a star, a star ever be afraid of dark?
就像明亮的星辰,何曾惧怕过黑夜?

评论(36)
热度(5878)
  1. 共70人收藏了此图片
只展示最近三个月数据
©小町红 | Powered by LOFTER